top of page

EXTRA DIENSTEN VOOR BEDRIJVEN

Speciaal voor professionele klanten biedt All-Inn enkele bijkomende diensten aan:

  • All-Inn kan goederen voor uw bedrijf ontvangen of verzenden

  • Klanten kunnen gebruik maken van een vergaderruimte, gelegen naast onze receptie. Koffie, mineraalwater en WiFi zijn gratis beschikbaar. 

  • Tijdens de openingsuren kan een heftruck gehuurd worden om de goederen te laden of lossen.

  • Er zijn afvalcontainers voorzien waar klanten onder bepaalde voorwaarden ook gebruik van kunnen maken. 

  • De beveiliging kan uitgebreid worden met een persoonlijk alarmsysteem


Daarnaast kunnen professionele klanten ook gebruik maken van de diensten die All-Inn aan particulieren aanbiedt: 

 


Meer info over onze diensten? Contacteer ons. 

GOEDEREN ONTVANGEN

Op elk bedrijf komen er regelmatig goederen binnen (grondstoffen, kantoorbenodigdheden, verkoopsartikelen, ...). Als je bedrijf deze artikelen op het moment niet kan ontvangen of opslaan, biedt All-Inn de ideale oplossing. 

 

We kunnen namelijk tijdens de kantooruren goederen in ontvangst nemen. Deze goederen kunnen dan ofwel in je unit geplaatst worden ofwel stockeren we ze in een tussenmagazijn waar je ze tijdens de openingsuren – wanneer het voor jou past - kan komen afhalen. Gemakkelijk, toch?

GOEDEREN VERZENDEN

Vooral voor startende of kleine ondernemingen is het niet altijd gemakkelijk om goederen met een koerierdienst te verzenden. Het uur van de ophaling van het pakket is niet altijd gekend, wat het moeilijk maakt om afspraken te maken. Een bijkomend probleem kan zijn dat uw zaak gelegen is in een drukke (winkel)straat waar de koerier moeilijk tot bij u geraakt. 

Voor onze professionele klanten bieden we daarom graag de dienst aan pakketten per koerier naar de gewenste bestemming te versturen. U maakt de afspraken met de koerier en wij zorgen dat het pakje wordt meegegeven. 

goederen ontvangen & verzenden
bottom of page