top of page
  • Reserveren
    Reserveren kan gratis en probleemloos via e-mail of telefoon (089 50 00 11) met vermelding van: het type wagen (de verhuiswagen met laadklep of de bestelwagen zonder laadklep), de datum, naam, adres, telefoonnummer (voor een bedrijf ook bedrijfsnaam en BTW-nummer) en duur van de huur (uur van afhalen en terugbrengen). Vraag op voorhand de beschikbaarheid na. Indien je gebruik wenst te maken van de uitbreiding van de pechbijstand (uitbreiding van de pechbijstand met een vervangpersonenwagen buiten de Benelux) of de optie "Beperking eigen risico", geef je dit ook onmiddellijk door bij reservatie!
  • Annuleren
    Annuleren van de reservatie kan enkel onder de volgende voorwaarden: Indien de reservering gewijzigd of geannuleerd wordt ten laatste 4 dagen vóór de gereserveerde periode, is dit kosteloos. Bij een te late annulatie wordt een annuleringskost van de helft van het volledige huurbedrag (incl. BTW) aangerekend. Bij het ontbreken van een annulatie (op het moment van aanvang van voorziene huurperiode) wordt het volledige huurbedrag (incl. BTW) aangerekend.
  • Afhalen
    Afhalen doe je tijdens de openingsuren van All-Inn services. Bij het afhalen van de wagen vragen we je geldig identiteitsbewijs en rijbewijs (én beide documenten van de eventuele andere bestuurder) mee te brengen. De bestuurder(s) dient minimaal één jaar in het bezit te zijn van een geldig rijbewijs. We vragen de borg samen met de huur en gekozen opties te betalen bij afhalen van de wagen. Deze betaling kan contant (indien een elektronisch leesbaar identiteitsbewijs kan voorgelegd worden), met bankkaart of kredietkaart. Enkel indien de borg contant betaald werd, wordt de borg contant terugbetaald bij het terugbrengen van de wagen; bij betaling met kaart wordt de borg overgeschreven op het rekeningnummer vermeld op de huurovereenkomst (binnen 21 kalenderdagen).
  • Terugbrengen
    Bij het terugbrengen is de wagen zuiver (binnen en buiten), de brandstoftank terug vol (het tankbewijs breng je mee als bewijs) en de gehuurde verhuismaterialen worden mee afgegeven samen met de sleutel en de map met boorddocumenten. Terugbrengen doe je op het moment dat het huurcontract afloopt en ook dit, in principe, tijdens de openingstijden van All-Inn services. Wat je niet mag vergeten te doen bij het terugbrengen buiten onze openingsuren: Bij het terugbrengen is de wagen zuiver (binnen en buiten) en de brandstoftank terug vol. De AdBlue-tank moet niet bijgevuld worden. De boorddocumenten laat je in de afgesloten wagen. Je noteert de eindkilometerstand op het tankbewijs met vermelding van je naam. De sleutel deponeer je, samen met het tankbewijs met de eindkilometerstand, in de ideeënbus.
  • Verlengen van de huurperiode
    Als je de overeenkomst wil vernieuwen, volg je deze stappen: Je vraagt dit tijdens onze openingsuren telefonisch (089/50 00 11) aan. In functie van de beschikbaarheid van het voertuig zal deze verlenging toegekend of geweigerd worden. In geval van toekenning van deze verlenging, ontvang je van ons een mail ter bevestiging. Zolang je geen mail van ons ontvangen hebt, dient het voertuig op de contractueel voorziene datum en tijd terug binnengebracht te worden.
  • Aansprakelijkheid / verzekering / vrijstellingen
    Pechverhelping: Wij hebben standaard volgende immobiliteitspechbijstand (P-PLUS/VVW+/EUR) via VAB: dag en nacht bijstand bij onverwachte mobiliteitspech of immobiliteit tgv een ongeval vanaf je voordeur tot in heel Europa (exclusief Turkije) en dit wil het volgende zeggen: - in de Benelux: de immobiliteit kan meestal ter plaatse worden opgelost; lukt dat niet, dan heb je recht op een vervangbestelwagen type gesloten bestelwagen met een MTM 3.5 ton en wordt de wagen naar de plaats gesleept die het meest geschikt is voor het uitvoeren van de herstelling - op reis buiten de Benelux: de immobiliteit kan meestal ter plaatse worden opgelost; lukt dat niet dan repatriëring van voertuig en inzittenden indien het niet herstelbaar is binnen de 3 werkdagen, ev. overnachtingskosten bij wachten op herstelling, verzending van wisselstukken, enzovoort. Wanneer je buiten de Benelux gaat, kan je deze bijstand uitbreiden met een vervangpersonenwagen. De prijs voor deze uitbreiding: € 37 incl. BTW / € 30,58 excl. BTW per huurovereenkomst en dient doorgegeven te zijn bij de reservatie van de wagen. Wanneer je problemen hebt met de laadklep (geen immobiliteit), kan je ook rekenen op een pechverhelping. Verzekering Burgerlijke Aansprakelijkheid, schade aan het voertuig door een aanrijding en diefstal Deze zijn in de huurprijs inbegrepen en hier gelden volgende vrijstellingen: O.a. volgende schade is niet verzekerd (de huurder en/of aangewezen bestuurder is alle kosten verschuldigd): schade door en aan het dak van het voertuig en schade door de lading; schade veroorzaakt door uitstekende voorwerpen, niet eigen aan het voertuig, schade die voortkomt uit een grote fout of grove nalatigheid van de huurder of bestuurder (bijv. rijden onder invloed van drugs of alcohol….); schade die opzettelijk werd aangebracht (bijv. fraude); schade aan derden of aan de wagen veroorzaakt door niet opgegeven bestuurders of huurders; schade aan de goederen die je vervoert; schade en kosten door het tanken met de verkeerde brandstof; schade aan de banden, tenzij normale slijtage; indien de huurder en/of de aangewezen bestuurder vluchtmisdrijf pleegt, dan worden alle uitgaven en kosten volledig doorgerekend aan de huurder en/of de aangewezen bestuurder; ten gevolge van een ongeval waarbij de huurder en/of de aangewezen bestuurder eveneens tegenpartij is, dan worden alle uitgaven en kosten volledig doorgerekend aan de huurder en/of de aangewezen bestuurder. Bij elk schadegeval waar de huurder en/of de aangewezen bestuurder aansprakelijk is, wordt een kost voor de behandeling van het dossier aangerekend ter grootte van € 363 (excl. BTW). Je mag alleen rijden in de landen vermeld op het verzekeringsbewijs, zoals België, Duitsland, Frankrijk, Verenigd Koninkrijk van Groot-Brittannië, Noord-Ierland, Ierland, Luxemburg, Nederland. Voor een volledig overzicht, raadpleeg even het verzekeringsbewijs. Als je naar het buitenland wil rijden, dien je dit op voorhand te melden en ten laatste bij het ondertekenen van de huurovereenkomst. Er mag een andere persoon dan de huurder met het gehuurde voertuig rijden maar dit moet bij het afsluiten van de huurovereenkomst doorgegeven worden en dit mag enkel de persoon zijn die op de huurovereenkomst vermeld staat. Deze aangewezen bestuurder dient in het bezit te zijn van een geldig identiteitsbewijs en rijbewijs (minstens 1 jaar oud en een identiteitskaart). Deze documenten worden meegebracht bij het afsluiten van de huurovereenkomst. In de algemene huurvoorwaarden 'bestel- en verhuiswagen' vind je verdere details.
  • Wat doen bij een ongeval?
    Je vult altijd een Europees aanrijdingsformulier in en bezorgt dit binnen de 24u aan ons. Als er betwisting is, roep dan steeds de hulp in van de politie (noodnummers: in België: 100 (medische hulp), 101 (politionele hulp); internationaal noodnummer: 112). Je meldt het ongeval zo snel mogelijk en ten laatste binnen 24u aan All-Inn self storage via een van volgende nummers: 089 50 00 11, 0476 29 85 80 of 0477 21 03 46 of via e-mail info@mijnopslagbox.be. Je maakt hier bovendien melding van op de originele huurovereenkomst bij het terugbrengen van de wagen of via e-mail. Indien je niet meer kan rijden met het voertuig neem je contact op met de alarmcentrale van VAB (078/222 222 (nationaal) of +32 3 253 65 65 (internationaal)) en geef je volgende gegevens door: exacte plaats van het voertuig (stad/dorp, straat en nr of kilometerpaal of visueel herkenningspunt); om welke wagen het gaat: bestelwagen Opel Movano: chassisnummer: VXEYDBPFBNG033287/74 / nummerplaat: 1-DAD-799 / aansluitingsnummer: 65360852 bestelwagenbestelwagen Opel Movano MET laadklep: chassisnummer: W0VVSY600KB178283 / nummerplaat: 1-HSS-887 / aansluitingsnummer: 65392764; het telefoonnummer waarop je te bereiken bent; je houdt de VABlidkaart bij de hand (vind je in het mapje). In de algemene huurvoorwaarden 'bestel- en verhuiswagen' vind je verdere details.
  • Wat doen bij diefstal?
    Je doet onmiddellijk aangifte bij de politie. Je verwittigt zo snel mogelijk en ten laatste binnen 24 uur All-Inn self storage (089 50 00 11, 0476 29 85 80 of 0477 21 03 46). In de algemene huurvoorwaarden 'bestel- en verhuiswagen' vind je verdere details.
  • Pech onderweg
    Je kan niet meer verder rijden door mechanisch defect of lekke band: Je neemt contact op met VAB (078/222 222 (nationaal) of +32 3 253 65 65 (internationaal)) en je geeft volgende gegevens door: exacte plaats van het voertuig (stad/dorp, straat en nr of kilometerpaal of visueel herkenningspunt); om welke wagen het gaat: bestelwagen Opel Movano: chassisnummer: VXEYDBPFBNG033287/74 / nummerplaat: 1-DAD-799 / aansluitingsnummer: 65360852 of bestelwagenbestelwagen Opel Movano MET laadklep: chassisnummer: W0VVSY600KB178283 / nummerplaat: 1-HSS-887 / aansluitingsnummer: 65392764; het telefoonnummer waarop je te bereiken bent. Je houdt de VABlidkaart bij de hand (vind je in het mapje). Je meldt de tussenkomst van VAB zo snel mogelijk en ten laatste binnen 24u aan All-Inn services (089/50 00 10, 0476/29 85 80, 0477/21 03 46 of info@mijnopslagbox.be) en maakt hier bovendien melding van op de originele huurovereenkomst bij terug brengen van de wagen of via mail. Voor de verhuiswagen met laadklep wanneer de laadklep niet meer werkt: Je zorgt dat jezelf in veiligheid bent en anderen niet in gevaar brengt. Je neemt contact op met een van de zaakvoerders van All-Inn self storage op een van volgende nummers: 089 50 00 11, 0476 29 85 80 of 0477 21 03 46. Enkel en alleen als je niemand kan bereiken op alle voorgaande nummers, neem je contact op met de firma Nebim Jrs (089/41 10 55 (tijdens kantooruren) of 0476/24 62 01 (buiten de kantooruren)) en geef je volgende gegevens door: ° exacte plaats van het voertuig (stad/dorp, straat en nr of kilometerpaal of visueel herkenningspunt) ° dat het gaat om de Opel Movano: nummerplaat 1 HSS 887 ° onze firmanaam All-Inn services – Slingerweg 52 – 3600 Genk ° het telefoonnummer waarop u te bereiken bent In de algemene huurvoorwaarden 'bestel- en verhuiswagen' vind je verdere details.
  • Praktische informatie
    Aanhangwagen Onze wagens zijn niet voorzien van een trekhaak. Waar moet ik op letten als ik de laadklep gebruik (enkel voor de verhuiswagen met laadklep)? Let op het laadvermogen van de laadklep (max. 750 kg) en het plaatsen van de lading (in het midden en zo dicht mogelijk tegen de wagen). Waarom wordt het laadvermogen kleiner bij grotere wagens met rijbewijs B? Dit heeft te maken met de beperking tot 3.500 kg in hoogst toegelaten gewicht voor voertuigen met een rijbewijs B. Het hoogst toegelaten gewicht is het totaal van het gewicht van de wagen en de lading. Grotere wagens zijn zwaarder en kunnen bijgevolg dan ook minder gewicht vervoeren, bovendien weegt het systeem met een laadklep ook behoorlijk wat. Wat is inbegrepen bij de huurprijs? Een bepaald aantal kilometers (afhankelijk van de huurperiode), pechverhelping bij pech of ongeval, verzekering Burgerlijke Aansprakelijkheid, schade aan het voertuig door een aanrijding en diefstal (met de bijhorende vrijstellingen en voorwaarden).
  • Waar kan ik terecht voor informatie?
    Je kan steeds langskomen. De receptie is geopend op weekdagen van 09.00 tot 17.30 uur en op zaterdag van 09.00 tot 12.00 uur. Je kan ons telefonisch bereiken op 089 50 00 11 of via mail (info@mijnopslagbox.be).
  • Hoe goed zijn mijn goederen beveiligd?
    Er is een uitgebreide alarminstallatie die zorgt voor een voortdurende bewaking, 24/24 uur. Hierbij staan verschillende camera's opgesteld die het domein en het gebouw continu in het oog houden. Verder is er natuurlijk ook een brandalarmsysteem. Zowel het domein als het gebouw zijn alleen toegankelijk voor klanten met jouw persoonlijke code en elke unit is afgesloten door een uniek slot.
  • Moet ik lang op voorhand reserveren?
    Sommige units zijn veel gevraagd (zoals de direct toegankelijke buitenunits). Als je weet welke oppervlakte je nodig hebt, kan je deze op voorhand (max. een maand) vastleggen. Je betaalt pas vanaf het moment dat je contract start.
  • Hoe kan ik snel een unit huren?
    Kom langs tijdens de openingsuren en wij laten je weten wat er nog beschikbaar is. Graag tonen we je de verschillende groottes en zodra je een keuze hebt gemaakt kan de unit in gebruik genomen worden. Na het opstellen van het contract en het betalen van de eerste factuur beschik je onmiddellijk over de ruimte.
  • Hoe kan ik laden en lossen?
    Met een gewone personenwagen of bestelwagen kan je tot aan de ingang rijden en daar laden of lossen. In het gebouw zijn verschillende transportkarren aanwezig waarmee je gemakkelijk je goederen tot aan je unit kan verplaatsen. Verder hebben we ook de mogelijkheid om vrachtwagens te lossen met behulp van een heftruck, dit kan alleen volgens afspraak met een van de onthaalbediendes.
  • Kan je ook goederen ontvangen voor mij?
    Voor bedrijven kunnen we tijdens de kantooruren goederen in ontvangst nemen. Deze goederen kunnen ofwel in je unit geplaatst worden of we stockeren ze in een tussenmagazijn waar je ze tijdens de openingsuren kan komen afhalen.
  • Hoe kan ik het beste mijn bezittingen inpakken?
    Label de dozen aan alle 6 de zijden. Om later tijd te besparen, kan je de labels ook bijhouden op een lijst. Op deze manier kan je steeds gemakkelijk de doos vinden die je zoekt. Zorg bij het inpakken dat de dozen niet te zwaar worden, zodat je ze goed kan optillen bij het verhuizen. Indien mogelijk, demonteer dan je meubilair. Meubels zoals tafels, kasten en bedden nemen zeer veel ruimte in als je ze niet demonteert. Pak alle stukken in en label ze. Als de onderdelen niet te groot zijn, kan je ze bundelen en samen in zakken stoppen. Zo houd je alle onderdelen mooi samen en hoeft je niet te zoeken als je de meubels opnieuw monteert. Als je waardevolle of breekbare spullen inpakt, verpak ze dan individueel met noppenfolie of onbedrukt papier. Plak tape om de verpakking rond je items. Zo markeer je de spullen zodat je ze achteraf gemakkelijk kan onderscheiden van het opvulmateriaal. Plastic kisten zijn ideaal om je goederen op te slaan. Ze hebben dicht aansluitende deksels en kunnen gemakkelijk gestapeld worden. Gebruik geen plastic zeil om je bezittingen te beschermen omdat deze zeilen vocht bijhouden. Gebruik geen kranten om je spullen in te pakken. De inkt van de kranten kan zwarte vlekken achterlaten.
  • Hoe kan ik voorkomen dat metalen objecten beginnen roesten?
    Als je metalen voorwerpen wil opslaan, dan bestaat het gevaar dat ze beginnen te roesten. Je kan dat voorkomen als je, voor je ze opslaat, je metalen gereedschap, apparaten, fietsen, ... inwrijft met een kleine hoeveelheid machineolie. Zorg er ook voor dat alle voorwerpen proper zijn vooraleer je ze opslaat.
  • Waar moet ik op letten als ik computers en andere elektronica opsla?
    Bij het verhuizen van computers en elektronica, horen natuurlijk een grote hoeveelheid aan kabels. Als je zeker wil zijn dat je jouw computer achteraf correct aansluit, kan je gebruik maken van gekleurde stickers. Plak zowel op de kabel als op de aansluiting voor die kabel dezelfde kleur sticker. Zo wordt het installeren van een computer kinderspel. Als je elektronica opslaat, gebruik dan bij voorkeur de originele dozen.
  • Hoe kan ik het beste mijn goederen opslaan?
    Gebruik zoveel mogelijk ruimte van je self storage unit. Probeer daarom vooraf te plannen hoe je jouw goederen gaat stallen. Afhankelijk van de grootte van je unit maak je best 1 of meerdere gangen vrij zodat je al de opgeslagen voorwerpen goed kan bereiken. Laat overal ruimte tussen de wand van de unit en je bezittingen. Indien mogelijk, maak gebruik van rekken. Als je dozen stapelt, plaats dan steeds de zwaarste dozen onderaan. Wij raden bovendien aan om kartonnen dozen (of andere spullen) niet rechtstreeks op de vloer te zetten. Zorg dat alle apparaten droog en proper zijn voor je ze opslaat. Sla de meest waardevolle spullen achteraan de unit op. Zo zien anderen die niet als je in je unit bent. Gebruik geen plastic zeil om je bezittingen te beschermen omdat deze zeilen vocht bijhouden. Zet indien mogelijk je sofa's rechtop (leunend op de zijkant), zo bespaar je veel ruimte. Let hierbij wel op dat je de meubels niet beschadigt. Gebruik kasten en/of schuiven ook als opslagruimte voor kleinere spullen. Zo bespaar je ruimte. Als je meubels op elkaar stapelt, leg dan folie of papier tussen de meubels om krassen te voorkomen.
  • Hoeveel ruimte heb ik nodig?
    Dat hangt natuurlijk sterk af van wat je juist wil stockeren, maar om een idee te geven, vind je hier enkele richtwaarden. Het komt er vooral op aan zoveel mogelijk uit elkaar te halen en goed te stapelen.
  • Wat mag er gestockeerd worden?
    Inboedel, goederen, archief of voorraad, bijna alles kan en mag. Zolang het geen ontvlambare of oplosbare (chemische) producten, bederfelijke levensmiddelen, levende of illegale goederen betreft, kan het gestockeerd worden. Voor een gedetailleerd overzicht, raadpleeg onze 'algemene voorwaarden'.
  • Wat zijn de condities van de units?
    Alle units zijn schoon, droog en verlucht. De binnenunits zijn bovendien verwarmd (minimum temperatuur 11 °C). Ideale omstandigheden om archieven, kritische producten (bijv. elektronisch materiaal) en dergelijke op te slaan.
  • Wanneer is mijn unit toegankelijk?
    Alle units zijn voor de klanten 7 dagen per week toegankelijk van 06.00 tot 23.00 uur. Voor bedrijven kunnen we de units 24/24 uur toegankelijk maken indien nodig.
  • Mag ik werken in mijn unit?
    Om veiligheidsredenen is het niet toegestaan om in je unit werkzaamheden uit te voeren.
  • Hoe lang loopt mijn contract?
    Een contract wordt elke maand stilzwijgend verlengd. Opzeggen gebeurt verplicht ten laatste 14 dagen voor het gewenste einde van het contract. Je betaalt dan tot de laatste dag dat je de ruimte effectief gebruikt (niet tot het einde van die maand).
  • Vanaf wanneer start mijn contract?
    Je contract kan op om het even welke dag starten. Wanneer je bij ons een contract afsluit, kies je zelf op welke datum je dit wenst te laten beginnen (bijvoorbeeld vanaf de dag dat je tijd hebt om je materiaal te brengen).
  • Waaruit bestaat mijn eerste factuur?
    Je eerste factuur bestaat uit de eerste maandelijkse vergoeding, de borg (dit is de maandelijkse vergoeding zonder BTW, met een minimum van € 50) en een administratiekost, eventueel aangevuld met de aankoop van een slot en een vergoeding voor de verzekering.
  • Zijn mijn goederen verzekerd?
    De goederen die in je unit zijn opgeslagen worden vaak gedekt door je eigen inboedelverzekering, aangezien wij aan de hoogste brand- en inbraakeisen voldoen. Neem voor de zekerheid contact op met je verzekeringsmakelaar. Je dient je verzekeringsadviseur te laten weten dat je goederen bij ons opgeslagen staan. Voor klanten die dat willen kan er via All-Inn self storage een verzekering afgesloten worden.
  • Hoe kan ik betalen?
    Je kan de eerste factuur betalen met bankkaart, kredietkaart of contant (dit laatste enkel indien je een leesbare Belgische elektronische identiteitskaart kan voorleggen). De volgende facturen kan je ook via overschrijving betalen.De facturen dienen steeds betaald te zijn de dag voordat de nieuwe terbeschikkingstellingsperiode begint.
  • Hoe zeg ik mijn contract op?
    Opzeggen gebeurt verplicht ten laatste 14 dagen voor het gewenste einde van het contract. Dat kan schriftelijk of via e-mail (info@mijnopslagbox.be). Wanneer de ruimte leeg en zuiver is, verwijder je het slot en kom je best zo spoedig mogelijk langs kantoor of bezorg je ons een mail. We kijken de ruimte na en vervolgens wordt je borg teruggestort.
bottom of page