Reserveren kan gratis en probleemloos via e-mail of telefoon (089 50 00 11) met vermelding van: het type wagen (de verhuiswagen met laadklep of de bestelwagen zonder laadklep), de datum, naam, adres, telefoonnummer (voor een bedrijf ook bedrijfsnaam en BTW-nummer) en duur van de huur (uur van afhalen en terugbrengen). Vraag op voorhand de beschikbaarheid na. Indien je gebruik wenst te maken van de uitbreiding van de pechbijstand (uitbreiding van de pechbijstand met een vervangpersonenwagen buiten de Benelux) of de optie "Beperking eigen risico", geef je dit ook onmiddellijk door bij reservatie!
Annuleren van de reservatie kan enkel onder de volgende voorwaarden:
Indien de reservering gewijzigd of geannuleerd wordt ten laatste 4 dagen vóór de gereserveerde periode, is dit kosteloos.
Bij een te late annulatie wordt een annuleringskost van de helft van het volledige huurbedrag (incl. BTW) aangerekend.
Bij het ontbreken van een annulatie (op het moment van aanvang van voorziene huurperiode) wordt het volledige huurbedrag (incl. BTW) aangerekend.
Afhalen doe je tijdens de openingsuren van All-Inn services.
Bij het afhalen van de wagen vragen we je geldig identiteitsbewijs en rijbewijs (én beide documenten van de eventuele andere bestuurder) mee te brengen. De bestuurder(s) dient minimaal één jaar in het bezit te zijn van een geldig rijbewijs.
We vragen de borg samen met de huur en gekozen opties te betalen bij afhalen van de wagen. Deze betaling kan contant (indien een elektronisch leesbaar identiteitsbewijs kan voorgelegd worden), met bankkaart of kredietkaart. Enkel indien de borg contant betaald werd, wordt de borg contant terugbetaald bij het terugbrengen van de wagen; bij betaling met kaart wordt de borg overgeschreven op het rekeningnummer vermeld op de huurovereenkomst (binnen 21 kalenderdagen).
Bij het terugbrengen is de wagen zuiver (binnen en buiten), de brandstoftank terug vol (het tankbewijs breng je mee als bewijs) en de gehuurde verhuismaterialen worden mee afgegeven samen met de sleutel en de map met boorddocumenten. Terugbrengen doe je op het moment dat het huurcontract afloopt en ook dit, in principe, tijdens de openingstijden van All-Inn services.
Wat je niet mag vergeten te doen bij het terugbrengen buiten onze openingsuren:
Bij het terugbrengen is de wagen zuiver (binnen en buiten) en de brandstoftank terug vol. De AdBlue-tank moet niet bijgevuld worden.
De boorddocumenten laat je in de afgesloten wagen.
Je noteert de eindkilometerstand op het tankbewijs met vermelding van je naam.
De sleutel deponeer je, samen met het tankbewijs met de eindkilometerstand, in de ideeënbus.
Als je de overeenkomst wil vernieuwen, volg je deze stappen:
Je vraagt dit tijdens onze openingsuren telefonisch (089/50 00 11) aan.
In functie van de beschikbaarheid van het voertuig zal deze verlenging toegekend of geweigerd worden.
In geval van toekenning van deze verlenging, ontvang je van ons een mail ter bevestiging.
Zolang je geen mail van ons ontvangen hebt, dient het voertuig op de contractueel voorziene datum en tijd terug binnengebracht te worden.
Pechverhelping:
Wij hebben standaard volgende immobiliteitspechbijstand (P-PLUS/VVW+/EUR) via VAB: dag en nacht bijstand bij onverwachte mobiliteitspech of immobiliteit tgv een ongeval vanaf je voordeur tot in heel Europa (exclusief Turkije) en dit wil het volgende zeggen:
- in de Benelux: de immobiliteit kan meestal ter plaatse worden opgelost; lukt dat niet, dan heb je recht op een vervangbestelwagen type gesloten bestelwagen met een MTM 3.5 ton en wordt de wagen naar de plaats gesleept die het meest geschikt is voor het uitvoeren van de herstelling
- op reis buiten de Benelux: de immobiliteit kan meestal ter plaatse worden opgelost; lukt dat niet dan repatriëring van voertuig en inzittenden indien het niet herstelbaar is binnen de 3 werkdagen, ev. overnachtingskosten bij wachten op herstelling, verzending van wisselstukken, enzovoort. Wanneer je buiten de Benelux gaat, kan je deze bijstand uitbreiden met een vervangpersonenwagen. De prijs voor deze uitbreiding: € 37 incl. BTW / € 30,58 excl. BTW per huurovereenkomst en dient doorgegeven te zijn bij de reservatie van de wagen.
Wanneer je problemen hebt met de laadklep (geen immobiliteit), kan je ook rekenen op een pechverhelping.
Verzekering Burgerlijke Aansprakelijkheid, schade aan het voertuig door een aanrijding en diefstal
Deze zijn in de huurprijs inbegrepen en hier gelden volgende vrijstellingen:
O.a. volgende schade is niet verzekerd (de huurder en/of aangewezen bestuurder is alle kosten verschuldigd):
schade door en aan het dak van het voertuig en schade door de lading;
schade veroorzaakt door uitstekende voorwerpen, niet eigen aan het voertuig,
schade die voortkomt uit een grote fout of grove nalatigheid van de huurder of bestuurder (bijv. rijden onder invloed van drugs of alcohol….);
schade die opzettelijk werd aangebracht (bijv. fraude);
schade aan derden of aan de wagen veroorzaakt door niet opgegeven bestuurders of huurders;
schade aan de goederen die je vervoert;
schade en kosten door het tanken met de verkeerde brandstof;
schade aan de banden, tenzij normale slijtage;
indien de huurder en/of de aangewezen bestuurder vluchtmisdrijf pleegt, dan worden alle uitgaven en kosten volledig doorgerekend aan de huurder en/of de aangewezen bestuurder;
ten gevolge van een ongeval waarbij de huurder en/of de aangewezen bestuurder eveneens tegenpartij is, dan worden alle uitgaven en kosten volledig doorgerekend aan de huurder en/of de aangewezen bestuurder.
Bij elk schadegeval waar de huurder en/of de aangewezen bestuurder aansprakelijk is, wordt een kost voor de behandeling van het dossier aangerekend ter grootte van € 363 (excl. BTW).
Je mag alleen rijden in de landen vermeld op het verzekeringsbewijs, zoals België, Duitsland, Frankrijk, Verenigd Koninkrijk van Groot-Brittannië, Noord-Ierland, Ierland, Luxemburg, Nederland. Voor een volledig overzicht, raadpleeg even het verzekeringsbewijs. Als je naar het buitenland wil rijden, dien je dit op voorhand te melden en ten laatste bij het ondertekenen van de huurovereenkomst.
Er mag een andere persoon dan de huurder met het gehuurde voertuig rijden maar dit moet bij het afsluiten van de huurovereenkomst doorgegeven worden en dit mag enkel de persoon zijn die op de huurovereenkomst vermeld staat. Deze aangewezen bestuurder dient in het bezit te zijn van een geldig identiteitsbewijs en rijbewijs (minstens 1 jaar oud en een identiteitskaart). Deze documenten worden meegebracht bij het afsluiten van de huurovereenkomst.
In de algemene huurvoorwaarden 'bestel- en verhuiswagen' vind je verdere details.
Je vult altijd een Europees aanrijdingsformulier in en bezorgt dit binnen de 24u aan ons.
Als er betwisting is, roep dan steeds de hulp in van de politie (noodnummers: in België: 100 (medische hulp), 101 (politionele hulp); internationaal noodnummer: 112).
Je meldt het ongeval zo snel mogelijk en ten laatste binnen 24u aan All-Inn self storage via een van volgende nummers: 089 50 00 11, 0476 29 85 80 of 0477 21 03 46 of via e-mail info@mijnopslagbox.be. Je maakt hier bovendien melding van op de originele huurovereenkomst bij het terugbrengen van de wagen of via e-mail.
Indien je niet meer kan rijden met het voertuig neem je contact op met de alarmcentrale van VAB (078/222 222 (nationaal) of +32 3 253 65 65 (internationaal)) en geef je volgende gegevens door:
exacte plaats van het voertuig (stad/dorp, straat en nr of kilometerpaal of visueel herkenningspunt);
om welke wagen het gaat:
bestelwagen Opel Movano: chassisnummer: VXEYDBPFBNG033287/74 / nummerplaat: 1-DAD-799 / aansluitingsnummer: 65360852
bestelwagenbestelwagen Opel Movano MET laadklep: chassisnummer: W0VVSY600KB178283 / nummerplaat: 1-HSS-887 / aansluitingsnummer: 65392764;
het telefoonnummer waarop je te bereiken bent;
je houdt de VABlidkaart bij de hand (vind je in het mapje).
In de algemene huurvoorwaarden 'bestel- en verhuiswagen' vind je verdere details.
Je doet onmiddellijk aangifte bij de politie.
Je verwittigt zo snel mogelijk en ten laatste binnen 24 uur All-Inn self storage (089 50 00 11, 0476 29 85 80 of 0477 21 03 46).
In de algemene huurvoorwaarden 'bestel- en verhuiswagen' vind je verdere details.
Je kan niet meer verder rijden door mechanisch defect of lekke band:
Je neemt contact op met VAB (078/222 222 (nationaal) of +32 3 253 65 65 (internationaal)) en je geeft volgende gegevens door:
exacte plaats van het voertuig (stad/dorp, straat en nr of kilometerpaal of visueel herkenningspunt);
om welke wagen het gaat:
bestelwagen Opel Movano: chassisnummer: VXEYDBPFBNG033287/74 / nummerplaat: 1-DAD-799 / aansluitingsnummer: 65360852 of
bestelwagenbestelwagen Opel Movano MET laadklep: chassisnummer: W0VVSY600KB178283 / nummerplaat: 1-HSS-887 / aansluitingsnummer: 65392764;
het telefoonnummer waarop je te bereiken bent.
Je houdt de VABlidkaart bij de hand (vind je in het mapje).
Je meldt de tussenkomst van VAB zo snel mogelijk en ten laatste binnen 24u aan All-Inn services (089/50 00 10, 0476/29 85 80, 0477/21 03 46 of info@mijnopslagbox.be) en maakt hier bovendien melding van op de originele huurovereenkomst bij terug brengen van de wagen of via mail.
Voor de verhuiswagen met laadklep wanneer de laadklep niet meer werkt:
Je zorgt dat jezelf in veiligheid bent en anderen niet in gevaar brengt.
Je neemt contact op met een van de zaakvoerders van All-Inn self storage op een van volgende nummers: 089 50 00 11, 0476 29 85 80 of 0477 21 03 46.
Enkel en alleen als je niemand kan bereiken op alle voorgaande nummers, neem je contact op met de firma Nebim Jrs (089/41 10 55 (tijdens kantooruren) of 0476/24 62 01 (buiten de kantooruren)) en geef je volgende gegevens door: ° exacte plaats van het voertuig (stad/dorp, straat en nr of kilometerpaal of visueel herkenningspunt) ° dat het gaat om de Opel Movano: nummerplaat 1 HSS 887 ° onze firmanaam All-Inn services – Slingerweg 52 – 3600 Genk ° het telefoonnummer waarop u te bereiken bent
In de algemene huurvoorwaarden 'bestel- en verhuiswagen' vind je verdere details.
Aanhangwagen
Onze wagens zijn niet voorzien van een trekhaak.
Waar moet ik op letten als ik de laadklep gebruik (enkel voor de verhuiswagen met laadklep)?
Let op het laadvermogen van de laadklep (max. 750 kg) en het plaatsen van de lading (in het midden en zo dicht mogelijk tegen de wagen).
Waarom wordt het laadvermogen kleiner bij grotere wagens met rijbewijs B?
Dit heeft te maken met de beperking tot 3.500 kg in hoogst toegelaten gewicht voor voertuigen met een rijbewijs B. Het hoogst toegelaten gewicht is het totaal van het gewicht van de wagen en de lading. Grotere wagens zijn zwaarder en kunnen bijgevolg dan ook minder gewicht vervoeren, bovendien weegt het systeem met een laadklep ook behoorlijk wat.
Wat is inbegrepen bij de huurprijs?
Een bepaald aantal kilometers (afhankelijk van de huurperiode), pechverhelping bij pech of ongeval, verzekering Burgerlijke Aansprakelijkheid, schade aan het voertuig door een aanrijding en diefstal (met de bijhorende vrijstellingen en voorwaarden).



